keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Kirjoja ja remonttia

Day 5 -  a book that reminds you of someone: J.R.R. Tolkien - The war of ring.
Tämän kirjan minulle toi eräs rakas ystäväni Yhdysvalloista. Hän oli siellä vaihtarina ja lupasi tuoda minulle jonkun Tolkienin suomentamattoman kirjan tuliaisina. Eräänä toukokuisena yönä ennen inssiä, olin juuri nukahtanut kun puhelin piippaa. Toisella puolella maailmaa oleva ystäväni sieltä laittoi viestin, että minkä kirjan haluan. Sinä yönä ei sitten sen enempiä nukuttu, kun mieleen muistui tuleva inssi. Tästä kirjasta tulee kyllä tuo ystävä aina mieleen. :)

Kämppä on ihan pian valmis, innoissani odotan, että saadaan kaikki erinäiset työkalut sieltä pois ja kalusteet oikeille paikoilleen! :) Netistä olen jo bongaillut uusia verhoja ja vähän muutakin kivaa - tykkään! Sohvan päälle ajattelin ommella irtopäällisen, sohva itsessään on kulunut ja nuhjuinen, mutta niin mukava ja hyvä istua, etten halua siitä vielä luopua.

Enhän mä mikään hyvä sisustaja ole, eikä rahaakaan ole laittaa hirmuisesti uusiin kalusteisiin, mutta jotain pientä aina. Ikeareissukin on suunnitteilla, kirjahyllyjä olisi mukava omistaa ja ajattelin uusia yöpöydät. Suurimman ärsytyksen ehkä aiheuttaa se, että opiskelijakämppätaustalla ja kahden ihmisen ostoksilla sohvapöydät/työpöydät/nojatuolien puuosat ovat kaikki erisävyisiä, eivätkä muodosta yhtenäistä kokonaisuutta. Pitäisi kai alkaa miettiä mitä sävyä Ikeasta sitten tuodaan. ;)

Ei kommentteja: